Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Prejdite na Elektronickú fakturáciu namiesto tlačenej

Šetrite čas, zvýšte efektivitu a dostávajte faktúry prostredníctvom emailu s našou online Elektronickou fakturáciou.

Čo je Elektronická fakturácia?

Elektronická fakturácia je moderný, ekologický a efektívny spôsob predávania daňových dokladov v elektronickej podobe, ktorá plnohodnotne nahrádza tlačenú verziu. Ako alternatíva zasielania faktúr poštou alebou faxom ponúka internet nie len rýchle a presné riešenia spracovania faktúr, ale aj obrovské výhody spojené s prehliadaním a správou vašich dokumentov online – nie len s nami, ale aj s inými spoločnosťami v rámci vášho finančného reťazca.
Elektronická fakturácia je jednoduchá aplikácia a nevyžaduje žiadne školenie. Aplikáciu môžete použiť pre zobrazenie faktúr, vyhľadávať archivované faktúry a dáta importovať priamo do vášho účtovného systému.

Začnite používať DHL Elektronickú fakturáciu

Užívateľské meno / Heslo
Po vyplnení jednoduchého registračného formulára bude vaša požiadavka odoslaná na spracovanie kompetentným osobám a následne obdržíte mailom dočasné heslo, ktoré pri prvom vstupe budete vyzvaný zmeniť. Po registrácii do Elektronickej fakturácie vám už žiadne papierové faktúry nebudú zasielané.
Prihlásenie
Prihlásiť sa do Elektronickej fakturácie môžete kedykoľvek a z akéhokoľvek PC pomocou internetového prehliadača. Aplikácia vám umožní náhľad na vaše faktúry, vyhľadávanie cez online históriu, ako aj ich stiahnutie do vášho finančného systemu.