Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Systémy skladového manažmentu

Spoločnosť DHL ponúka rozsiahle možnosti a zároveň spolupracuje s veľkým množstvom rôznych partnerov, ktorí predstavujú špičku vo svojej triede. Naše najmodernejšie systémy monitorujú a kontrolujú všetky dôležité procesy skladovania, poskytujú podporu činností v rámci prepravy a distribúcie a komunikujú so zákazníkmi a úradmi. Navyše, na rozdiel od konkurencie naša veľkosť znamená, že permanentne využívame veľký počet týchto systémov každý rok a preto môžete aj vy využívať výhody, ktoré prinášajú naše bezkonkurenčné odborné znalosti a skúsenosti.
Systémy skladového manažmentu zaznamenávajú všetky udalosti a činnosti pri prijatí výrobkov, manipulácii s nimi a uskladnení a tiež objednávky adresované skladu alebo distribučnému centru, vrátane umiestnenia zásob.

Výhody pre zákazníkov:

  • prístup k najmodernejšej technológii dodávateľského reťazca a možnosť ovplyvňovať ju
  • prístup k najlepším aplikáciám vo svojej triede, ktoré nezávisia na nejakej platforme alebo databáze – uľahčujú realizáciu štandardizovaných podnikových procesov.
  • rýchle spustenie a znížené riziko v rámci globálneho nasadenia – vrátane dodávky projektu, manažmentu služieb, manažmentu dodávateľov – integrácia a hosting
  • možnosť rozdelenia do etáp a opakovateľnosť kdekoľvek na svete
  • bezkonkurenčné odborné znalosti čo sa týka rozhrania s vašim manažmentom zásob, plánovaním zdrojov a podnikovými informačnými systémami
  • overená predbežná integrácia s inými partnerskými systémami dodávateľských reťazcov – vrátane transparentnosti a kontroly