Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Menej papiera s elektronickou fakturáciou

Šetrite svoj čas, získajte väčšiu efektívnosť a dostávajte Vaše faktúry prostredníctvom emailovej komunikácie.

Čo je elektronická fakturácia?

Naša služba elektronickej fakturácie je alternatívou pre faktúry posielané poštou alebo faxom. Umožňuje Vám mať presnú, rýchlu a efektívnu službu k splatnosti Vašich účtov. Existujú obrovské výhody spojené s prezeraním a spravovaním finančných dokumentov online – nielen s DHL, ale aj s inými spoločnosťami vo Vašom finančnom dodávateľskom reťazci.
Elektronická fakturácia sa ľahko používa a nevyžiaduje žiadny špeciálny tréning. Systém môžete využívať na zobrazenie nových vystavených faktúr, ako aj na vyhľadávanie a importovanie údajov o neuhradených faktúrach priamo do Vášho účtovného systemu.

V prípade otázok a viac informácií, kontaktujte prosím DHL Express Customer Service

Začnite používať elektronickú fakturáciu DHL Express


Úžívateľské meno/Heslo
Po registrácií a overení Vám bude pridelené užívateľské meno a dočasné heslo, ktoré budete musieť upraviť a zmeniť po prvom prihlásení. Po zaregistrovaní sa do elektronickej fakturácie DHL, Vám nebudú posielané žiadne ďalšie papierové faktúry.
Prihlásenie
Prihlásiť sa môžete kedykoľvek, z ktoréhokoľvek počítača alebo prehliadača, ako je napr. Internet Explorer. Tu si môžete faktúry zobraziť, prehľadávať faktúry a ich históriu a bezpečne ich odovzdať do Vašich fakturačných systémov.